Klantenservice

Alle informatie met betrekking tot klantenservice en bestellingen vindt u op deze pagina.

Bezorging en levertijd

De meeste bestellingen in onze webshop worden geleverd door DPD, al kan het zijn dat sommige kwekers de planten met een andere bezorgdienst versturen. Alle planten die u bij ons besteld, worden vers van de kweker rechtstreeks bij u thuis bezorgd.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn € 9,95 voor bestellingen onder € 500,00. Voor bestellingen boven dat bedrag rekenen wij geen verzendkosten.

Daarnaast zijn er nog enkele producten waarvoor wij hogere verzendkosten rekenen, omdat de bezorging hiervan hogere kosten met zich meebrengt. Denk bijvoorbeeld aan kant en klaar hagen, bomen of graszoden. Deze extra verzendkosten variëren per product en zijn zichtbaar in de winkelmand en bij het afrekenen.

Wat is de levertijd?

Bestellingen met levering in Nederland worden over het algemeen binnen 1 tot 3 werkdagen bezorgd. Via email houden we u op de hoogte van de status van uw bestelling.

Track & Trace

De Track & Trace code voor uw bestelling ontvangt u rechtstreeks van de leverancier, wij sturen u hier dus geen bericht over. U krijgt een email zodra de zending is ontvangen door de vervoerder. Wanneer uw bestelling uit meerdere zendingen bestaat, ontvangt u meerdere Track & Trace codes.

Retourneren

Als gevolg van de bederfelijke aard van het product, de afstand en de kosten die gepaard gaan met het retourneren ervan, is het meestal niet zinvol om het product terug te sturen. Heeft u echter een probleem met een van de geleverde producten, neem dan contact met ons op en we zullen ons uiterste best doen om het probleem naar tevredenheid op te lossen.

Wilt u toch producten retourneren? Houd er dan rekening mee dat de verzendkosten voor geretourneerde producten voor uw eigen rekening zijn. Neem ook altijd eerst contact met ons op, voordat u producten terugstuurt.

Betalen

Wij maken gebruik van Mollie als betaalprovider. Mollie zorgt voor een veilige afhandeling van alle transacties. Wanneer Mollie uw betaling heeft ontvangen en gecontroleerd, krijgen wij een akkoord en wordt uw bestelling verwerkt. U ontvangt hiervan per e-mail een bevestiging. Het is dus van belang dat u een goed e-mailadres invult, zodat u deze en andere e-mails met updates over uw bestelling ontvangt.

Doordat wij gebruik maken van Mollie, kunt u tijdens uw bestelling eenvoudig kiezen voor een van onderstaande betaalmethoden. Wij rekenen hiervoor géén administratie- of transactiekosten.

iDeal

iDeal is de meestgebruikte online betaalmethode in Nederland. Met iDeal betaalt u eenvoudig en veilig via uw eigen bankomgeving. De betaling wordt direct verwerkt, waardoor we uw bestelling zo snel mogelijk kunnen leveren.

Creditcard

Betaal eenvoudig, snel en veilig met een creditcard van Visa, Mastercard of Maestro. Uw aankopen zijn standaard verzekerd wanneer u betaalt met een creditcard.

Apple Pay

Apple Pay is de betaaldienst van Apple die u kunt gebruiken op de iPhone, iPad, Apple Watch en Mac. Met Apple Pay kunt u gemakkelijk uw online aankopen afrekenen.

Contact

Heeft u vragen of opmerkingen? Dan kunt u contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar mail@hovenier.nl of door het onderstaande contactformulier te gebruiken. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

 

    * Verplichte velden





    Bedrijfsgegevens

    Deze webshop is onderdeel van Hovenier.nl, een website van:

    Movage
    Jan Joostenstraat 6
    6687AC Angeren
    KvK-nummer: 59599685
    BTW-identificatienummer: NL002334761B43