Veelgestelde vragen

Omdat wij vaak dezelfde vragen ontvangen hebben wij deze pagina opgesteld met antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat het antwoord op uw vraag niet in de lijst? Dan kunt u contact opnemen via het contactformulier.

Hoe kan ik een bedrijfspagina aanmaken?

U kunt (gratis) zelf een bedrijfspagina aanmaken door u aan te melden via deze pagina.

Hoe pas ik mijn gegevens aan?

Hebt u al een account? Dan kunt u inloggen en uw bedrijfspagina zelf aanpassen. Hebt u nog geen account? Dan kunt u op de bedrijfspagina, onder uw bedrijfsnaam, klikken op "Dit bedrijf claimen". U kunt dan een account aanmaken om uw gegevens zelf aan te passen, nu en in de toekomst.

Ik weet niet zeker of ik een account heb. Hoe kom ik hier achter?

De makkelijkste manier waarop u kunt controleren of u al een account heeft is door te kijken of de bedrijfspagina voor uw hoveniersbedrijf al geclaimd is. U kunt een bestaande bedrijfspagina claimen door op "Dit bedrijf claimen" onder de bedrijfsnaam te klikken. De tekst "Dit bedrijf claimen" wordt niet getoond als een bedrijfspagina al geclaimd is. Hebt u uw bedrijfspagina al geclaimd, maar bent u uw inloggegevens vergeten? Dan kunt u nieuwe inloggegevens opvragen.

Hoe verwijder ik mijn bedrijfspagina?

Bent u gestopt met uw bedrijf of wilt u om een andere reden liever geen vermelding meer? Dan kunt uw bedrijfspagina gemakkelijk zelf verwijderen door uw bedrijf te claimen en te verwijderen in de Mijn Account omgeving. U vindt hier een button om uw bedrijfspagina te verwijderen. Hebt u liever dat wij uw bedrijfspagina verwijderen? Dan kunt u een bericht sturen via het contactformulier. Geef in uw bericht duidelijk aan om welk bedrijf het gaat.

Zijn er kosten verbonden aan het wijzigen van mijn gegevens?

U kunt kosteloos uw bedrijfspagina claimen en uw bedrijfsgegevens aanpassen. Wilt u gebruikmaken van meer functionaliteiten, dan kunt u kiezen voor een Pro Account.

Ik ben mijn inloggegevens kwijt, hoe kan ik nieuw opvragen?

Op deze pagina kunt u nieuwe inloggegevens aanvragen.

Wat zijn de voordelen van een Pro Account?

Een Pro Account biedt meer functionaliteiten dan een Gratis Account. Bovendien worden bedrijfspagina's van Pro Accounts ook vaker bezocht. Alle voordelen van een Pro Account kunt u hier vinden.

Mijn adres of telefoonnummer wordt weergegeven bij een bedrijf, maar dit is niet mijn bedrijf. Hoe verwijder ik deze gegevens?

U kunt in dit geval contact met ons opnemen via het contactformulier. Geef in uw bericht duidelijk aan om welk bedrijf het gaat en welke gegevens verwijderd moeten worden.

Kan ik adverteren op Hovenier.nl?

Ja, adverteren is mogelijk. Voor meer informatie over onze advertentiemogelijkheden kunt u terecht op deze pagina.